با برنامه کرفس به اندام دلخواه خود برسید

رسانه چیکاودر جامعه ماشینی و کم تحرک امروزی یکی از مشکلاتی که کم و بیش تعداد زیادی از مردم با آن گریبانگیر هستند، مشکل چاقی و اضافه وزن می باشد. از طرفی چاقی یا لاغری زیاد و نداشتن تناسب اندام، باعث بیماری و کاهش اعتماد به نفس فرد می شود. روش های شیمیایی مختلفی برای رفع مشکلات چاقی و رسیدن به وزن و اندام مطلوب وجود دارد که با وجود زودبازده بودن ممکن است عوارض جانبی شدید و غیر قابل جبرانی برای فرد داشته باشد. از این رو ما قصد داریم در این مطلب به معرفی اپلیکیشن کرفس ، برنامه ای برای رسیدن به وزن دلخواه و تناسب اندام بدون عوارض، بپردازیم. همراه رسانه چیکاو باشید.

 

اپلیکیشن ایرانی کرفس که توسط گروه نرم افزاری Karafs Team به رایگان توسعه داده شده، یک برنامه کالری شمار به حساب می آید که تا کنون هزاران نفر را به وزن ایده آل و اندام مطلوب رسانده است. سازوکار این اپلیکیشن مطابق با بهترین روش دستیابی به تناسب اندام یعنی رژیم غذایی مناسب و برنامه ریزی برای ورزش منظم می باشد. این دو اصل برای دستیابی به وزن مطلوب و دلخواه شما مکمل یکدیگر می باشند.

برای بهره مندی از این امکانات می بایست ابتدا برنامه را دانلود کرده و سپس در آن عضو شوید. بعد از نصب اپلیکیشن کرفس با وارد کردن شماره موبایل خود و مشخص کردن نام کاربری و رمز عبور به مرحله افزودن وزن، قد،سال تولد و جنسیت می رسید. نمودار کالری متناسب با مشخصات فیزیکی شما نمایش داده می شود. 

اپلیکیشن کرفس با رابط کاربری بسیار خوبی که دارد باعث شده تا کار کردن با آن بسیار ساده گردد. تنها کافیست پس از وارد کردن مشخصات فیزیکی، غذاهای خود را وارد کنید و وزن هدف را که همان وزن مطلوب می باشد، تعیین کنید. در بالای صفحه سمت راست کنار آیکون کرفس، سه خط برای تنظیمات وجود دارد که در این بخش تنظیمات مربوط به رژیم غذایی، هدف گذاری برای وزن دلخواه، فعالیت های ورزشی، گزارش روزانه، نمودار و.. قابل دسترسی و مشاهده می باشد.  نمودار کالری به صورت دایره ای و نمودار پروتئین به صورت خطی در زیر آن قرار دارد.

برنامه کرفس برای ثبت میزان پیاده روی شما قدم شمار را نیز به امکانات خود افزوده است که برای فعال سازی قدم شمار می بایست از آیکن آن در سمت چپ نمودار دایره ای کالری شمار استفاده کنید. در پایین صفحه اصلی یک علامت بعلاوه برای افزودن میزان آب وعده های غذاهایی مختلف قرار گرفته است. در قسمت فروشگاه این اپلیکیشن دستور پخت غذا های رژیمی متنوع و فیلم های آموزشی ورزش موجود می باشد.

اپلیکیشن کرفس، یک برنامه رژیم آنلاین برای دسترسی به تناسب اندام با حفظ سلامت بدن، همراه با آموزش آشپزی رژیمی و ارائه روش های منظم برای ورزش می باشد. این برنامه شما را به سمت وزن هدف هدایت کرده و همچنین شما را از اشتباهات رایج در رژیم های غذایی مختلف دور می کند.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن کرفس:

  • رژیم آنلاین با امکان هدف‌گذاری برای تغییر وزن
  • بالغ بر ۱۵۰ دستور غذای رژیمی و سالم در کرفس وجود دارد که قدم اول در راه آشپزی رژیمی است
  • ارائه‌ی حرکت‌های ورزشی برای مدیریت برنامه ورزشی روزانه‌تان
  • تنوع و گستردگی غذاها
  • محاسبه‌ی آسان کالری ورزش‌های مختلف
  • ارائه‌ی‌ میزان پروتئین مورد نیاز بدن بر مبنای مشخصات منحصر‌به‌فرد شما
  • ارائه‌ی‌ میزان پروتئین هر غذا
  • یادآوری ثبت وعده‌های غذایی
  • امکان ثبت غذا از طریق اسکن بارکد
  • امکان ثبت میزان مصرف آب روزانه

جمع بندی

اپلیکیشن کرفس به شما کمک می کند تا به راحتی به تناسب اندام داخواه خود برسید. برنامه کرفس در کافه بازار تا کنون بیش از 200 هزار دانلود را تجربه کرده است و با بیش از 35 هزار نفر نظر دهنده، امتیاز 4.3 از 5 را کسب کرده است. شما می توانید آخرین نسخه برنامه تناسب اندام کرفس را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

کرفس

قیمت: رایگان

سازنده: گروه کرفس

سیستم عامل: اندروید

حجم: 13 مگابایت

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.