برنامه گوگل پلی بوکس – Google play Books ؛ دنیای کتاب الکترونیکی

رسانه چیکاو – تمامی افراد برای یافتن فایل های مورد نیازشان در زمینه های مختلفی که فعالیت دارند، ابتدا به دنبال منابع و مراجع بزرگ جهانی می گردند تا بتوانند هر آنچه که نیاز دارند را برآورده سازند. گوگل نیز علاوه بر فعالیتی که در حوزه وب و اپلیکیشن های بازی، ویدیو و… دارد سعی کرده تا به این زمینه ورود پیدا کنید و به یک مرجع بزرگ تبدیل شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه گوگل پلی بوکس بپردازیم. همراه رسانه چیکاو باشید.

در واقع اپلیکیشن گوگل پلی بوکس کتابخانه بزرگی است که توسط گوگل برای سیستم عامل اندروید توسعه داده شده است. ویژگی فوق العاده برنامه گوگل پلی بوکس دیتابیس بزرگی است که ه شما این امکان را می دهد تا به میلیون ها کتاب الکترونیک رایگان دسترسی داشته باشید و هر کدام را به دلخواه خود دریافت کنید.

برنامه گوگل پلی بوکس - Google play Books ؛ دنیای کتاب الکترونیکی | رسانه چیکاو

گوگل با توسعه Google Play نه تنها توانسته منابع مورد نیاز را برای کاربران خود تامین کند، بلکه از این طریق از نویسندگان حمایت همه جانبه می کند و همچنین از این طریق در حال فرهنگ سازی برای مطالعه کتاب ها به صورت الکترونیکی و تنها از طریق گوشی هوشمند است تا قطع بی رویه درختان جلوگیری شود. اگر از این دید به قضیه نگاه کنیم، گوگل در واقع با انتشار این برنامه توانسته گام بزرگی را برای حفظ منابع طبیعی بردارد.

برنامه گوگل پلی بوکس - Google play Books ؛ دنیای کتاب الکترونیکی | رسانه چیکاو

گوگل در برنامه گوگل پلی بوکس خود دسته بندی های متنوعی را در نظر گرفته است و انواع سلیقه ها را در بر میگیرد. در این برنامه نه تنها کتاب های درسی و علمی را در بر میگیرد بلکه رمان های عاشقانه و مهیج زیادی در آن می توان یافت. این نشان می دهد که گوگل برنامه خود را به صورت تک بعدی پیش نبرده و قصد دارد تا کاربران با سلیقه های متفاوتی را جذب خود کند.

گوگل در این برنامه نه تنها کتاب های الکترونیکی بلکه کتاب های صوتی نیز قرار داده است و تقریبا می توان گفت بخش عظیمی از دیتابیس ها را کتاب های صوتی گوگل تشکیل می دهند.

جمع بندی

اپلیکیشن گوگل پلی بوکس به صورت پیشفرض بر روی گوشی های اندرویدی نصب شده است. گوگل پلی بوکس با جمع آوری میلیون ها کتاب توانسته به منبع خوبی برای مراجعه تبدیل شود. شما قبل از اینکه اقدام به دانلود کتابی کنید، می توانید ابتدا پیش مایش از آن را ببینید و سپس اقدام به خرید و یا دانلود کنید.

از طریق باکس زیر می توانید اپلیکیشن گوگل پلی بوکس نصب شده در گوشی همراهتان را به آخرین نسخه ارتقا دهید.

Google Play Books

قیمت: رایگان

سازنده: گوگل

سیستم عامل: اندروید

حجم: 13 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. نصیر می گوید

    بد نیست عالی هم نیست