با برنامه Layout عکس ها را حرفه ای در کنار هم بچین

رسانه چیکاوبرنامه LayOut یک برنامه کاربردی برای چیدمان عکس های کاربران است که با توجه به رابط کاربری ساده اش توانسته کاربران زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود بکشاند. برنامه LayOut که توسعه دهنده آن اینستاگرام است که به با استفاده از آن می توان به راحتی عکس ها را در کنار یکدیگر قرار داد و با دوستان خود به اشتراک گذاشت.

رابط کاربری

استفاده از برنامه LayOut به قدری ساده است که نیاز به هیچ آموزشی ندارد و با یک بار استفاده از آن کاملا آن را فرا خواهید گرفت و مطمئن باشید که ساعت ها شما را سرگرم خود خواهد کرد. شما به راحتی می توانید با یک کلیک ساده آینه را بچرخانید و یا حتی آن را جایگزین کنید. راحتی کار به قدری است که برای جابجا کردن عکس ها و ساخت چیدمان های جدید تنها با یک انگشت و یک بار لمس ممکن می شود. در این برنامه شما خودتان ویراستار هستید؛ پس سعی کنید خلاق باشید. داستان‌های جالب تعریف کنید از محصولاتتان عکس بگیرید و عکس‌های خود را در کنار هم بدوزید یا ببرید.

برنامه Layout | اپلیکیشن Layout + دانلود | رسانه چیکاو

با صرف اندکی خلاقیت می توانید عکس های معمولی را به عکس ها متفاوت تری تبدیل کنید و تم های جدیدی را امتحان کنید. برای استفاده از خدمات برنامه LayOut نیاز به ثبت نام و یا وارد شدن به حساب کاربری نیست و به محض ورود به برنامه می توانید عکسهای خود را در کنار یکدیگر قرار دهید.

نحوه استفاده از برنامه Layout

برای استفاده از این برنامه ساده و کاربردی کافیست عکس‌های مورد نظر خود را از آلبوم عکستان انتخاب کنید. در همان لحظه چیدمان‌های مختلفی از عکس‌ها برای شما نمایان می‌شود. اکنون کافیست طرح چیدمانی که دوست دارید از میان طرح‌های پیش فرض برنامه انتخاب کنید. البته می‌توانید در چیدمان عکس‌های پیش فرض برنامه هم دخالت کنید و چیدمان مورد نظر خود را بسازید. پس از انتخاب نوع چیدمان عکس‌ها، گزینه‌های متعدد دیگری برای شما فعال می‌شود که در ادامه این مطلب به کاربرد هر یک از این گزینه‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

برنامه Layout | اپلیکیشن Layout + دانلود | رسانه چیکاو

جایگزینی (Replace)

گزینه جایگزینی برای تغییر عکس‌هایی به کار می‌رود که در مرحله قبل آن‌ها را انتخاب کرده بودید. با انتخاب این گزینه می‌توانید عکس‌های منتخب خود را حذف کنید و عکس‌های دیگری به محیط کاری برنامه اضافه کنید.

آینه (Mirror)

گزینه آینه یا همان Mirror به کاربران اجازه می‌دهد که عکس‌های منتخب خود را به صورت آینه وار و معکوس به نمایش در بیاورند.

برگردان (Flip)

این گزینه برای چرخاندن عکس‌ها در محور افقی به کار می‌رود.

لبه گذاری (Borders)

توسط این گزینه می‌توانید به سادگی برای عکس‌های خود حاشیه تعریف کنید و حد و مرز عکس‌ها را از هم جدا کنید.

برنامه Layout | اپلیکیشن Layout + دانلود | رسانه چیکاو

چمع بندی

برنامه LayOut با وجودی از رابط کاربری ساده ای برخوردار است و امکانات کمی در مقایسه با سایر اپلیکیشن ها در اختیار کاربران قرار می دد اما توانسته میلیون ها کاربر را به خود جذب کند. البته گفتنی است که توسعه این برنامه توسط اینستاگرام نیز در این امر بی تاثیر نبوده است. با این حال اگر قصد دارید عکسهایتان را کنار هم بچینید بهترین گزینه برنامه LayOut است.

شما میتوانید آخرین نسخه اپلیکیشن LayOut را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

LayOut

قیمت: رایگان

سازنده: instagram

سیستم عامل: اندروید

حجم: 7 مگابایت

سوالات متداول

دانلود برنامه layout برای اندروید به چه صورت انجام می شود؟

برنامه layout را می توانید از طریق باکس دانلود موجود در همین مقاله رایگان و به راحتی دانلود کنید. لینک مستقیم دانلود برنامه layout از کافه بازار در همین مقاله قرار دارد.

نصب برنامه layout چگونه انجام می شود؟

نصب این برنامه بر اساس مقالات گفته شده بسیار راحت می باشد و هیچ شرایط خاصی ندارد.

5/5 - (2 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.