برنامه پذیرش 24 ؛ نوبت دکتر رو آنلاین بگیر

رسانه چیکاو – با گستره شدن آنلاین سازی در حوزه های مختلف، به دور از انتظار نبود که به زودی شاهد اپلیکیشن ها و برنامه هایی در زمینه پزشکی باشیم. در گذشته کمتر پیش می آمد که به دکتر برویم و نوبت آزاد داشته باشد، اغلب اوقات باید به پزشک مراجعه می کردیم و برای ساعت بعد و یا روز های بعد نوبت می گرفتیم که بسیاری از وقت ما را می گرفت و باعث هدر رفت وقت ما می شد. حال برنامه نویسان و متفکران در این زمینه سعی کردند تا برنامه ای را پیاده سازی کنند تا بتوانند این مشکل را حل و رفاه بیشتری را برای بیماران و افراد فراهم آورند. ما در این مطلب قصد داریم تا اپلیکیشنی را که در این زمینه فعال است را به شما معرفی کنیم.  با معرفی برنامه پذیرش 24 همراه رسانه چیکاو باشید.

برنامه پذیرش 24 اپلیکیشنی است که امکان نوبت گرفتن به صورت آنلاین و تنها از طریق گوشی همراهتان را فراهم می کند تا از اتلاف وقت شما بکاهد. شیرینی این گونه اپلیکیشن ها زمانی حس می شود که تنها با چند کلیک ساده نویت بگیرید و به سادگی از پزشک مورد نظر خود در وقت تعیین شده خدمات دریافت کنید. اپلیکیشن پذیرش 24 توانسته در این امر موفق باشد و آسایش را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

رابط کاربری اپلیکیشن پذیرش 24

اپلیکیشن پذیرش 24 از رابط کاربری ساده و زیبایی بهره می برد. سازنده با استفاده از رنگ های آبی تیره و تم روشن سفید، ظاهری مناسب را طراحی کرده است. خدمات به صورت ساده و مرحله ای در صفحه اصلی و در دسته بندیهای تخصص ها به صورت ساده و قابل فهم طراحی شده است. شما با مراجعه به صفحه اصلی می توانید پزشکان، مراکز درمانی و سوابق سلامتی را مشاهده کنید. با توجه به اینکه وجود خدمات پزشکی در بستر اپلیکیشن برای کاربران جدید است، وجود یک راهنما برای نحوه استفاده از اپلیکیشن و دریافت خدمات می تواند مفید واقع گردد. مهم ترین بخش های اپلیکیشن نوار پایینی پایین است که دسترسی به بخش های مختلف اپلیکیشن را ممکن کرده است. سرعت عملکرد اپلیکیشن بسیار بالاست و کندی در اجرای برنامه جس نمی شود.

برنامه پذیرش 24 ؛ اپلیکیشن نوبت آنلاین | رسانه چیکاو

نوبت دهی آنلاین

اپلیکیشن پذیرش 24 با جمع آوری داده های بیمارستان ها، مطب های خصوصی و درمانگاه ها نه تنها توانسته خدمات نوبت دهی را تکمیل تر کند، بلکه از این طریق توانسته به یک مرجع مناسب برای دریافت اطلاعاتی نظیر شماره تلفن مطب، آدرس و.. تبدیل شود.

پذیرش 24 در صفحه پزشکان علاوه بر نام پزشک، تخصص، مدرک پزشک و محل خدمات دهی پزشک نیز نمایش می دهد. شما در صفحه پزشک می توانید شماره تلفن و آدرس مطب نیز مشاهده کنید.

برنامه پذیرش 24 ؛ اپلیکیشن نوبت آنلاین | رسانه چیکاو

جست و جو و نقشه

اگر شما به دنبال درمانگاه یا مطب خاصی هستید، می توانید نام پزشک یا بیمارستان مورد نظر خود را جست و جو کنید و پس از ورود به صفحه بیمارستان خدمات مورد نظر مانند چشم پزشکی را انتخاب کرده و پزشکان آن را مشاهده و نوبت بگیرید. شما با مراجعه به بخش نقشه در نوار پایینی اپلیکیشن می توانید مطب ها و بیمارستان هایی که در محدوده شما در برنامه پذیرش 24 خدمات دهی می شوند را مشاهده کنید و با کلیک بر روی هر کدام به صفحه نوبت دهی بروید.

برنامه پذیرش 24 ؛ اپلیکیشن نوبت آنلاین | رسانه چیکاو

جمع بندی

اپلیکیشن پذیرش 24 توانسته با ساده سازی نوبت گیری مطب ها و بیمارستان ها از مراجعه به بیمارستان ها و هدر رفت وقت جلوگیری کند. گرچه هنوز راه زیادی برای جامع تر شدن اپلیکیشن پیش روی تیم آن ها است ولی پپذیرش 24 این قابلیت را دارد که بتواند به بهترین اپلیکیشن نوبت دهی آنلاین تبدیل شود.

شما می توانید برنامه پذیرش 24 را از طریق مارک های معتبر اندرویدی دریافت کنید.

پذیرش 24

قیمت: رایگان

سازنده: سپهر سلامت کویر ایساتیس

سیستم عامل: اندروید

حجم: 25 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. عباسعلی رضایی ادریانی می گوید

    سیستم پذیرش 24توشهرخمینی شهرجواب نمیدهدقبلاعالی بودولی الان بجای ثبت نوبت نام پزشک وتخصص اش میادنوبت نمیدهد