برنامه ترب ؛ بهترین قیمت بازار رو پیدا کنید

رسانه چیکاو – با فراگیر شدن گوشی های هوشمند و توسعه اپلیکیشن ها و آنلاین سازی هر چه بیشتر خدمات، اعتماد مردم نسبت به فروشگاه های آنلاین بیشتر شد و همین امر سبب شد تا روز به روز بر تعداد این فروشگاه های اینترنتی افزوده شود. با رشد فروشگاه های اینترنتی و اجناس با قیمت های متفاوت، سبب شد تا اپلیکیشنی شکل گیرد تا بتواند  مقایسه ای میان محصولات انجام داده و بهترین را به شما پیشنهاد دهد. در ادامه قصد داریم به معرفی برنامه ترب به عنوان یک منبع خرید، موتور جست و جو و دستیار هوشمند ما در خرید از فروشگاه های اینترنتی، بپردازیم. با اپلیکیشن Torob همراه رسانه چیکاو باشد.

برنامه موتور جست و جو ترب | اپلیکیشن ترب | رسانه چیکاو

اپلیکیشن ترب در واقع موتور جست و جو کالاست که فروشگاه هایی که دارای محصولی مشابه هستند را جمع آوری می کند و با ارائه قیمت محصول در فروشگاه های مختلف به شما امکان خرید با بهترین قیمت را می دهد. به عنوان مثال اگر به دنبال خرید موس بی سیم تسکو هستید، زمانی که وارد ترب شده و محصولتان را پیدا کردید، لیستی از فروشگاه هایی را مشاهده می کنید که این محصول را در انبار خود دارند. با مشاهده قیمت ها، بهترین قیمت را برای خرید انتخاب می کنید. در واقع ترب یک منبع اطلاعاتی از فروشگاه هاست که امکان خرید کالای مد نظر شما را با بهترین قیمت در فروشگاه های اینترنتی متفاوت فراهم میکند.

اپلیکیشن ترب توانسته نه تنها خدمات مناسبی در زمینه خرید کالا به مشتریان و کاربران بدهد، بلکه امکانی را فراهم کرده که فروشگاه های اینترنتی کوچک تر نیز شانس دیده شدن نیز داشته باشند که این به نوبه خود دارای ارزش است.

رابط کاربری برنامه ترب

اپلیکیشن موتور جست و جوی ترب شبیه به یک فروشگاه اینترنتی است که رابط کاربری ساده ای دارد. بخش نوار پایینی شامل دسته بندی، پیشنهاد های ویژه، نمایه من ( حساب کاربری) و بخش جست و جو است. برای استفاده از تمامی خدمات و قابلیت های برنامه ترب بایستی در آن ثبت نام کرده و وارد حساب کاربریتان شوید. مهمترین و پر استفاده ترین بخش اپلیکیشن بخش جست و جوی آن است. اگر که به دنبال خرید محصولات با تخفیف هستید بهتر است در صفحه پیشنهاد ویژه به دنبال آن بگردید.

برنامه موتور جست و جو ترب | اپلیکیشن ترب | رسانه چیکاو

Torob علاوه بر قیمت، نمودار قیمت نیز به شما ارائه می دهد. به علاوه مشخصات اصلی، توضیحات و… به طور کامل در صفحه محصول دیده می شود.

جمع بندی

برنامه ترب توانسته با ارائه بازه ای قیمت، بیشتری و کمترین قیمت محصول را به کاربر پیشنهاد دهد که موجب خرید رضایت بخش کاربر می شود. به علاوه Torob توانسته با این اقدام فرصتی ایجاد کرده تا فروشگاه های اینترنتی کوچک بتوانند با فروشگاه های بزرگ و معتبر رقابت کنند.

شما می توانید آخرین نسخه برنامه ترب را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

ترب

قیمت: رایگان

سازنده: ترب

سیستم عامل: اندروید

حجم: 5 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. شهاب اسماعیلی می گوید

    واقعا برنامه مزخرفیه،بعد خرید طرف میکنه قیمت جنس داره گرون میشه زنگ میزنه از فروشگاه آقا نداریم شماره حساب بده پولت رو برگشت بزنیم.پول که برگشت خورد قیمت رو عوض میکنن، این سایت رو ساخته گذاشته به امان خدا.