اپلیکیشن بانکی صاپ ؛ برنامه ای برای صادراتی ها

رسانه چیکاو – ممکن است شما قصد استفاده از همراه بانک صادرات را داشته اید و با برنامه صاپ برخورد کرده باشید. بسیاری از مشتریان فکر می کنند که اپلیکیشن صاپ همان همراه بانک صادرات است اما در واقع اینطور نیست. فنآوری و راه حل های هوشمند سپهر اقدام به ساخت خدمات هوشمند برای مشتریان بانک صادرات کرده است.

در واقع همراه بانک صادرات مبتنی بر حساب بانکی شماست ولی برنامه صاپ مبتنی بر کارت بانکی شماست که خدمات متنوعی از جمله خرید شارژ، خدمات گردشگری و… را به شما ارائه می دهد.

اپلیکیشن بانکی صاپ ؛ برنامه ای برای صادراتی ها | رسانه چیکاو

رابط کاربری برنامه صاپ

برنامه صاپ از جمله اپ هایی است که رابط کاربری ساده ای را برای کاربران فراهم کرده است به طوری که هر چیزی که کاربر نیاز دارد پیش روی اوست. خدمات صاپ در باکس های مربعی شکل با چیدمان منظمی در صفحه اصلی گنجانده شده اند که همین امر باعث ساده سازی اپلیکیشن شده است. در قسمت بالایی اپلیکیشن گزینه ای به نام همراه بانک دیده می شود که به کاربر امکان ارجاع به همراه بانک صادرات را می دهد.

اپلیکیشن بانکی صاپ ؛ برنامه ای برای صادراتی ها | رسانه چیکاو

خدمات برنامه صاپ

در پایین خدماتی را که برنامه صاپ ارائه می دهد، توضیح داده شده است:

کارت به کارت

در این صفحه کاربر میتواند با مبدا بانکهای مشخص شده عملیات کارت به کارت را انجام دهد، کاربر ابتدا شماره کارت مقصد و مبلغ مورد نظر را وارد می نماید، در صورت صحیح بودن مشخصات کارت مقصد، فرم مربوط به اعتبارسنجی صاحب کارت نمایش داده میشود در این مرحله پیامکی به شماره موبایل صاحب کارت مبدا ارسال میشود، بعد از دریافت پیامک تایید کارت می بایست کد را در بخش “کد پیامکی دریافتی” وارد کرده و دکمه اعتبار سنجی را انتخاب نماید در صورت صحیح بودن کد وارد شده در ادامه اطلاعات کارت مبدا (رمز دوم و cvv2) را وارد کرده و انتقال وجه را انجام میدهد.

مانده کارت

کاربر میتواند با وارد کردن رمز دوم خود مانده کارت خود را مشاهده نماید.

گردش حساب

در این بخش امکان مشاهده گردش کارت با وارد کردن رمز دوم بر اساس 100،50،20،10 تراکنش آخر و یا بر اساس بازه زمانی فراهم شده است.

پرداخت قبض

کاربر می تواند با وارد کردن اطلاعات خواسته شده قبوض همگانی، قبض تلفن همراه و قبوض سازمانی را پرداخت نماید.

خرید شارژ و بسته اینترنتی

در این صفحه کاربر میتواند با وارد کردن شماره تلفن خود و اطلاعات خواسته شده شارژ و بسته اینترنتی مورد نظر خود را خریداری نماید.

نیکوکاری

کاربر از این بخش می تواند با انتخاب سازمان مورد نظر خود و وارد کردن مبلغ و رمز دوم، به خیریه مورد نظر خود کمک نماید.

خدمات گردشگری

در این صفحه کاربر میتواند با جستجو در منو گردشگری، پروازهای داخلی، خارجی، هتل داخلی، هتل خارجی، قطار داخلی،

قطار خارجی، بیمه مسافرتی، عوارض خروج از کشور و بوم گردی گزینه مد نظر خود را انتخاب و پرداخت نماید.

خدمات خودرو

جهت خدمات پس از فروش ایران خودرو، سایپا و خدمات امداد خودرو سایپا کاربر میتواند از این منو استفاده نموده و خدمت مورد نظر خود را انتخاب نماید.

صدور آنلاین بیمه نامه

جهت خرید آنلاین بیمه نامه، کاربر ابتدا بیمه مورد نظر خود را انتخاب می کند سپس اطلاعات خواسته شده را وارد می نماید، پس از تایید شرایط، پرداخت را انجام میدهد و بیمه نامه صادر میشود.

اپلیکیشن بانکی صاپ ؛ برنامه ای برای صادراتی ها | رسانه چیکاو

جمع بندی برنامه صاپ

اپلیکیشن صاپ خدمات زیاد و متنوعی را انجام می دهد اما نکته اینجاست که این اپلیکیشن با ارائه خدمات به کارت های بانکی صادرات فعالیت خود را محدود کرده در صورتی که می توانست با ارائه خدمات به سایر کارت های بانکی نیز به یکی از بهترین اپلیکیشن ها در حوزه خود تبدیل شود. با این حال برای کسانی که کارت بانکی صادرات دارند می تواند اپلیکیشن مفیدی باشد. شما میتوانید آخرین نسخه اپلیکیشن صاپ را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

برنامه صاپ

قیمت: رایگان

سازنده: فنآوری و راه حل های هوشمند سپهر

سیستم عامل: اندروید

حجم: 15 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 نظرات
  1. ناهید خسروی نجف ابادی می گوید

    عضویت دربانک صادرات ووبه روز رسانی برنامه‌های بانک صادرات ودرخواست اپلیکیشن بانکی صاپ بانک صادرات

  2. 09106435786 می گوید

    بروزرسانی چطور انجام میشه

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز
      از طریق مارکت های اندرویدی بروزرسانی کنید

  3. ناهید خسروی نجف ابادی می گوید

    عضویت در اپلیکیشن بانکی صاپ

  4. مسلم راه می گوید

    چرا در گوشی من نصب نمیشه اپلیکیشن صاپ

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      مطمئن شوید که علاوه بر فضای خالی برای دانلود برنامه، فضای خالی برای نصب نیز داشته باشید.
      از لینک دانلود آخر مقاله استفاده کنیدو اگر با خطای خاصی رو به رو می شوید آن خطا را ارسال کنید تا دقیق تر بتوانم شما را راهنمایی کنم. موفق باشید.

  5. رضاخالقنژاد می گوید

    خیلی جالبه دیدگاه مورد پسند نباشه اعلام میکنه شما قبلا چنین دیدکاهی را اعلام کردید من نمیدونم گرنانده کیه

    1. محمد پورمحمد می گوید

      دوست عزیز
      اپلیکیشن از سمت بانک صادرات اصلاح می شود، در مورد کامنت گذاری در سایت نیز، شما باید با فاصله ی زمانی کامنت ارسال کنید تا نظر شما در طریق سایت دریافت شود

  6. رضاخالقنژاد می گوید

    بسیار مضخرفه تا حالا صده هزار تومان پول در عملیات کارت یاخرید شارژ پرداخت کردم که ناموفق بود وپولمم برگشت نکرد هیچ منبع پاسخگویی ندارد نه شماره تلفنی بهدمدیریت بانگ صادرات هم اطلاع دادم گفت یک سایت مستقل است گفتم پولم اونجا بایکوت شد راحتگفت بما ارتباطی نداره علاوه براینکه هیچگونه امتیازی نداره پول ادمو به جیب میزنه روز روشن زور داره وهیچ ارگان ونهادی جوابگو نیست رمز دوم صحیح وارد میکنید میگه نامعتبر خرید شارژ انجام میدید تمام مراحل رو میره در اخر میزنه ناموفق وپولی که از حساب کسر شد طی پیامی میگه ۷۲ ساعت دیگه میاد بحسالتون تا بحال بیشتر از صد مرتبه این اتفاق برام افتاد دریغ از برگشت پودل تو خیب کی میره خدا میدونه از اینها گذشته مگه میشه اپلیکشنی که در انتها مینویسه درباره ما شماره نسخه تاریخ بروز رسانی وشماره تلفنش رو درج میکنه ولی ای اصلا شماره تماس نداره.

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      مدارک خود را به مرجع قضایی ارجاع بدید و یا درخواستی را در همراه با مدارک در سامانه سرآمد و اینماد ثبت کنید