برنامه رار – RAR بهترین ابزار استخراج فایل های فشرده اندروید

رسانه چیکاو – همانطور که میدانید گوشی هوشمند توانایی فشرده سازی و استخراج فایل های فشرده را ندارند، به همین منظور برای استخراج فایل ها از برنامه ها و اپلیکیشن ها کمک بگیریم. اپلیکیشن رار RAR یکی از این برنامه ها و ابزار های کاربردی است که این امکان را برای شما فراهم می کند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برنامه RAR – رار بپردازیم. همراه رسانه چیکاو باشید.

اپلیکیشن رار – RAR این امکان را فراهم آورده تا کاربران به راحتی بتوانند به مدیریت و استخراج فایل ها بپردازند و یا در صورت نیاز فایل ها را فشرده سازی کنند. برنامه RAR به صورت رایگان برای سیستم عامل های اندروید عرضه شده است که از بسیاری از فرمت ها نظیر RAR ،Zip ،TAR ،GZ و … پشتیبانی می کند.

پس از اینکه شما برنامه RAR را دانلود و اجرا کردید لیستی از فایل های موجود را پیش روی خود دارید، به منظور استخراج فایل ها کافیست تا فایل مورد نظر را پیدا کرده و روی آیکن فلش در نوار بالایی کلیک کنید تا فایل را استخراج کند. پس از آن فایل مورد نظر در مسیر مشخص شده استخراج می شود.
اگر به نوار بالایی اپلیکیشن دقت کرده باشید آیکنی را خواهید یافت که دارای علامت به اضافه (+) است. اگر قصد دارید تا فایلی را فشرده سازی کنید بایستی از طریق این قسمت اقدام کنید. این ویژگی توانسته اپلیکیشن RAR را نسبت به دیگر اپلیکیشن ها متمایز کند.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار عالی اپلیکیشن رار – RAR امکان اشتراک گذاری فایل ها است که در نمونه های مشابه آن دیده نمی شود. برای اشتراک گذاری تنها کافیست فایل مورد نظر را انتخاب کرده و از طریق آیکن سه نقطه در نوار بالایی گزینه Send اقدام به ارسال فایل کنید.
شما میتوانید آخرین نسخه برنامه رار – RAR را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

رار – RAR

قیمت: رایگان

سازنده: RARLAB (published by win.rar GmbH)

سیستم عامل: اندروید

حجم: 7 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.