معرفی و بررسی برنامه زاپیا – Zapya

رسانه چیکاو – حتما برای شما تا کنون پیش آمده که بخواهید اپلیکیشن، موسیقی، عکس، فیلم و… را برای دیگران ارسال کنید. در گذشته اولین و تقریبا آخرین  گزینه ای که سراغ آن می رفتید بلوتوث بود. با فراگیر شدن گوشی های هوشمند راه های بهتری پیدا شدند که توانسته اند جایگزین بلوتوث شود چرا که اگر قصد انتقال فیلم و حتی عکسی را با بلوتوث داشته باشیم مدت ها طول می کشد اما اکنون انتقال فایل ها با سرعتی فوق العاده انجام می شود. زاپیا – ZAPYA از جمله برنامه هایی است که این امر را برای شما ممکن می سازد. همراه چیکاو باشید.

زاپیا از جمله اپلیکیشن هایی است که این امر را ممکن کرده و انتقال فایل ها را با سرعتی چندین برابر بلوتوث انجام می دهد. زاپیا امکان ارسال هر گونه فایلی را ممکن کرده است علاوه بر این برای زاپیا فرقی ندارد که گیرنده فایل شما سیستم عامل ویندوز باشد یا آیفون و یا اندروید چرا که زاپیا انتقال را بین تمامی سیستم عامل ها ممکن کرده است. از جمله کاربرد زاپیا می توان به انتقال برنامه ها و بازی های نصب شده اشاره کرد.

دانلود برنامه زاپیا - Zapya | چیکاو

برنامه زاپیا در سال 2015 جز 50 اپلیکیشن برتر دنیا دسته بندی شده است که نشان از کاربردی بودن و پر طرفدار بودن آن است گرچه وجود اپلیکیشن هایی نظیر شریت کمی آن را زمین گیر کرده است اما هوز هم جز یکی از بهترین اپلیکیشن های انتقال فایل محسوب می شود. گذشت زمان و جذب مخاطبان زیادی توسط SHAREit سبب تبلیغات زیادی در آن شده است که کاربر را عصبانی میکند اما زاپیا بیشتر رابط کاربری خود را به خدمات انتقال فایل اختصاص داده است که این موجب رضایت بیشتر کاربران می شود.

دانلود برنامه زاپیا - Zapya | چیکاو

زاپیا امکان انتقال فایل را به صورت گروهی فراهم کرده است به علاوه خبر خوب این است که از زبان فارسی پشتیبانی می کند و شما با مراجعه به بخش تنظیمات می توانید زبان آن را فارسی کنید. زاپیا در برای سیستم عامل های ویندوز، آی او اس و ویندوز توسعه داده شده است که به راحتی فایل ها را بین آن ها منتقل می کند. زاپیا هیچ گونه محدودیت حجمی برای ارسال فایل قائل نشده و این قدرت را به کاربر داده تا با هر حجمی فایل خود را ارسال کنند.

شاید شما به تازگی گوشی خود را عوض کرده اید و قصد دارید تمامی اطلاعات را از گوشی قدیمی به گوشی جدید خود منتقل کنید. انتقال این اطلاعات ممکن است به صورت دستی زمان زیادی را از شما بگیرد اما زاپیا این امکان را فراهم کرده است تا به راحتی با بکاپ گیری از تمامی اطلاعات گوشی با یک کلیک ساده به گوشی جدید منتقل کرده و اطلاعات را بازیابی کنید. نکته جالبی که وجود دارد، فرقی ندارد گوشی شما اندروید باشد یا آی او اس و یا ویندوز، زاپیا تمامی اطلاعات را از گوشی قدیمی به جدید بدون محدودیت سیستم عامل انجام می دهد.

جمع بندی

اپلیکیشن انتقال فایل زاپیا  یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که برای جا به جایی فایل استفاده می شود. این برنامه برای کاربران ایرانی فارسی سازی شده است. در مقایسه با بلوتوث و NFC بهترین راه حل برای انتقال فایل است چرا که سرعت بالایی در انتقال فایل ها دارد. رابط کاربری برنامه زاپیا بسیار کاربرپسند تر شده و تبلیغات کمی در آن دیده می شود که نسبت به رقیب خود یعنی سریت یک مزیت محسوب می شود. شما می توانید نسخه های مختلف زاپیا را از طریق باکس زیر دانلود کنید.

زاپیا – Zapya

قیمت: رایگان

سازنده: DewMobile, Inc.

سیستم عامل: اندروید

حجم: 10 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.