فیلم های خود را برنامه با ام ایکس پلیر – MX Player اجرا کنید

رسانه چیکاو – امروزه گوشی های هوشمند نقش مهمی در زندگی روزمره ایفا می کنند. در کنار عملکرد های مختلف دستگاه های هوشمند قابلیتی دیده می شود که روز به روز استفاده از آن بیشتر می شود. قابلیت مالتی مدیا ویژگیست که تماشای فیلم ها را در گوشی های هوشمند ممکن کرده است و سبب افزایش استفاده از گوشی هوشمند برای تماشای فیلم شده است. کمپانی های تولیدی اسمارت فون ها در حال تلاشند تا بتوانند بهترین تجربه کاربری را رقم بزنند به همین منظور سعی در توسعه قابلیت مالتی مدیا پیش فرض گوشی های هوشمند دارند و در این امر نسبت به گذشته موفق بوده اند. با توسعه مالتی مدیا پیش فرض اسمارت فون ها، در حال حاضر گوشی های همراه تقریبا تمامی فرمت ها را پشتیبانی می کنند اما یه سری مشکلات در اجرای برخی از فرمت ها سبب شده تا کاربران به سمت برنامه های سوم بروند. البته قابلیت هایی نظیر اجرای زیرنویس ها و صوت های مجزا برای ویدیو ها در این قضیه بی تاثیر نیستند. در ادامه ما قصد داریم تا اپلیکیشن ام ایکس پلیر – MX Player را به شما معرفی کنیم. همراه چیکاو باشید.

اپلیکیشن MX Player پخش کننده ویدئو جهانی است که در سراسر جهان بیش از 600 میلیون کاربر دارد. این اپلیکیشن قابلیت های جالبی دارد که همین ویژگی ها سبب محبوبیت آن شده است. ام ایکس پلیر توانایی اجرای تقریبا همه فرمت ها را دارد و اکثر فرمت ها را به همراه زیرنویس اجرا می کند.

دانلود برنامه ام ایکس پلیر - MX Player | چیکاو

قابلیت های ام ایکس پلیر را در کمتر اپلیکیشنی می توان یافت. این پلیر قدرتمند توانایی اجرای ویدیو ها را به صورت آنلاین و آفلاین دارد. برای تماشای آنلاین فیلم ها کافیست لینک فیلم مورد نظر را از قسمت Network stream اجرا کنید. اگر قصد اجرای فیلم به صورت آفلاین دارید، با انتخاب MX Player در هنگام اجرای فیلم به تماشای آن بپردازید و یا با وارد شدن به برنامه فیلم مورد نظر خود را پیدا کرده و اجرا کنید.

دانلود برنامه ام ایکس پلیر - MX Player | چیکاو

قابلیت های دیگری که برنامه MX Player را منحصر به فرد میکند اجرای زیرنویس فیلم، قفل کودک برای جلوگیری از خروج از فیلم، تنظیم نور و صدا بدون دکمه و اجرای فرمت های مختلف است که سبب محبوبینت بالای این اپلیکیشن شده است. از ابتدای انتشار آن تا کنون تغییر زیادی را در رابط کاربری و قسمت های مختلف آن به مشاهده نشده و سازنده سعی کرده است که به ساده ترین شکل ممکن پلیر را طراحی و در اختیار همگان قرار دهد. باید دید که آیا پلیر های پیش فرض اسمارت فون ها تا چه میزان توسعه خواهند یافت؟ آیا با رشد گوشی های هوشمند ام ایکس پلیر از روی گوشی ها حذف خواهد شد؟ دیدگاه خودتان را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

ام ایکس پلیر – MX Player

قیمت: رایگان

سازنده: MX Media

سیستم عامل: اندروید

حجم: 30 مگابایت

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. خداکرم یاسمی می گوید

    مکسپلایر بهترینهاست