با انواع کولرگازی ها و مناسب ترین آن ها آشنا شوید

چیکاو – در این مطلب بهترین سیستم های سرمایشی و انواع کولرگازی را به شما بگوییم و شما را با آن اشنا کنیم .

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

یکی از مهم ترین و بهترین دستگاه هایی که در زمینه خنک کردن خانه از آن استفاده می کنیم و حتی بعضی از آن ها در تابستان و زمستان که هوای خونه را خنک می کند می توان به کولر گازی اشاره کرد .

این دستگاه دارای پمپی است که گرمای محیط داخل اتاق که نسبت به بیرون خنک تر جذب می کند و به بیرون که گرم تر است می فرستد .

گاز خنک موجود در لوله های این دستگاه توسط یک کمپرسور جریان می یابد . گاز خنک در هنگام خروج از کمپرسور به دلیل کمپرس که همان فشار گرم شود و سپس وارد بخش بیرونی یعنی کندانسور می شود . با کارکردن فن کندانسور و با عبور هوای بیرون گاز خنک ( گرم ) سرد شده و تبدیل به مایع می شود . یکی از بهترین دستگاه هایی که می توان نام برد کولرگازی دیواری است که دارای دوپنل می باشد که شامل پنل داخلی و موتور خارجی است . که دارای طراحی زیبایی می باشد که می توان از آن استفاده کرد.

با انواع کولرگازی ها و مناسب ترین آن ها آشنا شوید

در ادامه مایع  با عبور از لوله مویی دچار افت فشار می شود و بر اثر افت فاشر دمای جوش پایین آمده که باعث جوشیدن قسمتی از مایع شده و همین امر سببب می شود که ایجاد گرمای مورد نیاز توسط خود گاز مایع می شود و دمای گاز خنک کاهش می یابد . یکی دیگر از وسیله هایی که می توان از آن استفاده کرد کولرگازی ایستاده می باشد که با طراحی زیبایی که دارد می تواند هر محیطی را خنک کند و دیگر شما نگران گرمی هوا نیستید و می توانید لذت ببرید در محیطی که هستید .

امیدوارم مطلب بهترین های سرمایش برای شما مفید باشد و از آن لذت ببرید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.