بررسی اپلیکیشن پزشکت؛ مشاور آنلاین تو

رسانه چیکاو – خدمات پزشکی در گذشته نه تنها محدود بوده بلکه به سختی امکان دسترسی به پزشک فراهم می شد و ساعت ها زمان بر بود. شاید شنیده باشید که بسیاری از افراد به علت دیر رسیدن به پزشک جان خود را از دست داده اند در صورتی که با کوچک ترین اقدام پیشگیرانه ای، می توانست جانش را نجات داد. اگر اطرافیان بیمار اطلاعات کافی از چگونگی انجام اقدامات اولیه داشتند و امکان تماس با پزشک جهت مشاوره ضروری فراهم بود، قطعا کمتر شاهد چنین اتفاقاتی بودیم. با فراگیر شدن اینترنت و توسعه گوشی های هوشمند، روز به روز شاهد رفاه بیشتر کاربران و دسترسی آسانتر به خدمات متنوع هستیم. در عرضه پزشکی نیز گام های موثری برداشته شده تا خدمات پزشکی راحتتر و سریعتر از همیشه عرضه شود. تدبیر سلامت مرهم نمونه ای از این خدمات را در قالب اپلیکیشن پزشکت برای همگان فراهم کرده تا دسترسی راحت تری به پزشک متخصص داشته باشند. در ادامه قصد داریم تا خدمات آنلاین پزشکت را به شما معرفی کرده و آن را مورد بررسی قرار دهیم. همراه چیکاو باشید.

اپلیکیشن پزشکِت برنامه ای در حوزه مشاوره آنلاین پزشکی است که امکان مشاوره سریع با پزشک متخصص را فراهم کرده است. تدبیر سلامت مرهم سعی کرده است تا خدمات خود را متفاوت تر به کاربران خود ارائه دهد. با مراجعه به پزشکت، می توانید از متخصص ها در حوزه های گوناگون در کوتاه ترین زمان ممکن مشاوره بگیرید و مشکلات خود را با آن ها در میان بگذارید.

رابط کاربری

اپلیکیشن پزشکت رابط کاربری مناسبی را برای کاربران رقم زده است گرچه در هنگام کار با اپلیکیشن کمی کندی سرعت حس می شود اما سرعت قابل قبولی دارد. این روز ها استفاده از نوار دسترسی و بخش بندی به صفحات مختلف در بخش پایینی اپلیکیشن های ایرانی مرسوم شده است زیرا علاوه بر کاربرپسند بودن طراحی، راحتی را نیز به ارمغان می آورد. در اپلیکیشن پزشکت نیز، از این الگوی طراحی استفاده شده است. در بخش پیشخوان خدمات، پروفایل، مقالات، توصیه سلامتی روز، مشاوران جدید و مشاوران و پزشکان آنلاین دیده می شود که اگر بخواهیم ساده تر بگوییم این بخش ویترین اپلیکیشن پزشکیت است و صفحه اصلی آن محسوب می شود.

مشاوره آنلاین پزشکی با پزشکِت؛ پزشک تو | رسانه چیکاو

خدمات مشاوره آنلاین پزشکی اپلیکیشن پزشکت

با توجه به خدمات متفاوتی که تدبیر سلامت مرهم در اپ پزشکت ارائه می دهد، بهتر بود تا راهنمایی همراه را برای بخش های مختلف در اولین تجربه حضور کاربر در اپلیکیشن، فراهم کند تا علاوه بر ارائه خدمات، کاربر را با نحوه برقراری ارتباط با مشاور و… آشنا سازد.

مشاوره آنلاین پزشکی با پزشکِت؛ پزشک تو | رسانه چیکاو

به طور کلی خدمات اپلیکیشن پزشکت را می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

مشاوره آنلاین پزشکی

مشاوره آنلاین پزشکی اصلی ترین خدمت اپلیکیشن پزشکت هست که با به کارگیری متخصصان مختلف در حوزه های گوناگون سعی کرده تا تمامی بخش ها و نیاز های کاربران را فراهم کند. با مراجعه به لیست تخصص ها که در صفحه پیشخوان و یا بخش مشاوره قرار دارد، پزشکی را که قصد مشاوره با او را دارید انتخاب کنید. از ویژگی های جالب پزشکت، دریافت مشاوره با سه روش مشاوره به صورت چت، تماس صوتی و یا تماس تصویری است که کاربر بسته به نیاز خود می تواند روش دریافت مشاوره را انتخاب نماید. اگر پزشک مورد نظرتان آنلاین نیست می توانید وقت قبلی را برای دریافت مشاوره تعیین کنید. پس از انتخاب نحوه دریافت مشاوره، مدت زمانی که قصد دارید با مشاور صحبت کنید را در سه قسمت پایه، تکمیلی و طولانی انتخاب کنید که به ترتیب 30، 60 و 90 دقیقه برنامه ریزی شده است. (شاید بهتر بود به جای سه پکیج با قیمت های مشخص، مدت زمانی که مشاوره  به طول می انجامید را ملاک محاسبه قیمت قرار می دادند. این اقدام می توانست گامی موفق برای کسب رضایت بیشتر کاربر باشد.) دقت داشته باشید که انتخاب نوع و مدت زمان مشاوره تفاوت قیمتی ایجاد میکنند. پس بهتر است تا مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. با انتخاب ساعت و تاریخ مشاوره می توانید از خدمات مشاوره پزشکی استفاده کنید.

مشاوره آنلاین پزشکی با اپلیکیشن پزشکِت؛ پزشک تو | رسانه چیکاو

آموزش

تدبیر سلامت مرهم برای دوستداران مطالب پزشکی امکانی را فراهم نموده تا از آخرین کشفیات، مقالات علمی، بیماری ها و راههای درمان و… مطلع شوند. به این منظور هر پزشک می تواند مقالات و مطالبی که در مورد پزشکی است را در پزشکت منتشر کند و شما با مراجعه به بخش جامعه پزشکی، می توانید از آخرین مقالات ارسالی دیدن کنید . اگر شما قصد داشته باشد تا مقالات پزشکی را دنبال کند، به پروفایل پزشک رفته و روی دکمه دنبال کنید کلیک کنید.

آزمون

در اپلیکیشن پزشکت امکانی فراهم شده تا پزشکان و متخصصان بتوانند از آخرین مقالات و آموزش های وزارت بهداشت  مطلع شوند و همچنین پزشکیت این قابلیت را دارد تا آزمون آنلاین برای کاربران و پزشکان برگزار کند.

شما می توانید در بخش پروفایل من، اعتبار حساب خود را مشاهده کرده و در صورت نیاز اعتبار خود را افزایش دهید. بعلاوه در این بخش امکان تکمیل پروفایل، حذف حساب کاربری و مشاهده لیست تراکنش ها نیز ممکن شده است. 

میخوام مشاور بشم

اگر شما مشاور هستید و قصد دارید به تیم مشاورین پزشکت بپیوندید، به بخش تنظیمات رفته و درخواست مشاور شدن ارسال کنید. اگر نیاز به برداشت وجه از حساب خود داشتید می توانید از همین بخش اقدام کنید.  به علاوه شما می توانید در صورت نیاز از طریق این بخش از حساب کاربری خود خارج شوید.

مشاوره آنلاین پزشکی با اپلیکیشن پزشکِت؛ پزشک تو | رسانه چیکاو

سخن آخر

اپلیکیشن پزشکت در حال حاضر از نقاط قوت های زیادی برخوردار است اما در کنار نقاط قوت همیشه بخش هایی مشاهده می شود که شاید به مزاج کاربر خوش نیاید. به عنوان مثال، در هنگامی که در حال بررسی اپلیکیشن پزشکت بودیم، هنگام ثبت مشاوره، صفحه گوشی به سرعت خاموش می شد و پس از روش کردن صفحه مجددا اپلیکیشن لود می شد و ما به صفحه اصلی باز می گشتیم. بازگشت مجدد به صفحه اصلی اصلا به مزاج ما خوش نیامد و امید است که به زودی این مشکل برطرف شود. پزشکت از پشتیبانی مناسبی برخوردار است که کاربران را امیدوار می ساز تا روز به روز شاهد پیشرفت این برنامه کاربردی باشند.

پزشکت | مشاور آنلاین پزشکی

قیمت: رایگان

سازنده: تدبیر سلامت مرهم.

سیستم عامل: اندروید

حجم: 25 مگابایت

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.