شبکه اجتماعی واتساپ در بعضی از گوشی ها برای همیشه قطع خواهد شد

چیکاو – در گزارشی که منتشر شده است واتساپ در میلیون ها گوشی در ماه فوریه سال جدید میلادی غیر فعال خواهد شد. شبکه اجتماعی واتساپ دیگر از گوشی های قدیمی با سیستم عامل های نسخه های پایین پشتیبانی نمی کند و قصد دارد دسترسی این گوشی ها را به واتساپ قطع کند.

واتساپ اعلام کرده است که در آینده ی نه چندان دور از گوشی های قدیمی پشتیبانی نخواهد کرد و دسترسی گوشی ها را به این شبکه اجتماعی محبوب قطع خواهد کرد. واتساپ علت این اقدام را وجود مشکلات امنیتی اعلام کرده است که قرار است دسترسی این گوشی های هوشمند قدیمی به واتساپ در نسخه های اندروید، آیفون و ویندوزفون از ابتدای ماه فوریه سال 2020 قطع خواهد شد.

شبکه ی اجتماعی محبوب واتساپ اعلام کرده است که تمامی گوشی های آیفونی که به سیستم عامل IOS 8 و نسخه های قدیمی تر آن مجهز هستند را پشتیبانی نمی کند. تمامی گوشی های مدل آیفون 6 به بالا مشمول طرح غیر فعالسازی نیستند. واتساپ کاربران آیفون را با این حرکت خود مجبور کرده است که از گوشی های جدیدتر استفاده کنند.

همچنین در رابطه با گوشی های اندروید واتساپ اعلام کرده است که تمامی گوشی هایی که از اندروید نسخه 2.3.3 یا قدیمی تر این سیستم عامل این سیستم عامل بهره می برند دسترسی به شبکه ی اجتماعی واتساپ برای آن ها قطع خواهد شد. در صورتی که قصد داشته باشید از محصولات اندروید با نسخه های قدیمی استفاده کنید و وارد حساب خود شوید واتساپ آن ها را بلاک می کند.

همچنین در رابطه با گوشی های مجهز به سیستم عامل ویندوزفون 8.1 و یا نسخه های جدیدتر آن، اعلام کرده است که واتساپ برای آن ها فعال باقی خواهد ماند. واتساپ اعلام کرده است که برای استفاده کامل از شبکه اجتماعی واتساپ بایستی دستگاه شما از اندروید 4.0.3 و نسخه های جدیدتر و آی او اس 9 به بالا و برخی گوشی های KaiOS همچون JioPhone و JioPhone 2 برخوردار باشد. گفتنی است که شرکت فیسبوک در یک دادگاه به تازگی شکست خورده است و امکان بسته شدن واتساپ و اینستاگرام وجود دارد. باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.