دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران؛ نقد و بررسی اپلیکیشن

رسانه چیکاو – در گذشته پیدا کردن یک کالای خاص زمان زیادی را از ما می گرفت و حتی ممکن بود بعد از جست و جوی فراوان کالای مد نظرمان را پیدا نکنیم. اما امروزه تمام کالاها در قالب یک اپلیکیشن خلاصه شده اند. شما تنها با نصب برنامه بر روی گوشی هوشمند خود می توانید به میلیون ها کالا دسترسی داشته باشید و از قیمت های آن مطلع شوید. دسترسی آسان به کالا های روز سبب محبوبیت بالای فروشگاه های اینترنتی شده و روز به روز خرید هایی که از طریق این فروشگاه ها انجام می شود، بیشتر می شود که نشان از اعتماد روزافزون کاربران نسبت به خرید اینترنتی است. در ادامه ما قصد داریم تا شما را با بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران آشنا کنیم. با معرفی اپلیکیشن دیجی کالا همراه چیکاو باشید.

دیجی کالا در سال 1385 توسط برادران محمدی راه اندازی می شود و با دو فاز سرمایه گذاری به بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل می شود. در حال حاضر سایت دیجی کالا رتبه سوم پربازدیدترین سایت در ایران را به خود اختصاص داده که توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند. دیجی کالا ابتدا بر روی وب فعال شد و پس از آن به تدریج با فراگیر شدن گوشی های هوشمند اپلیکیشن خود را منتشر کرد.

دانلود رایگان برنامه دیجی کالا اندروید | چیکاو

برنامه دیجی کالا به واسطه رابط کاربری کاربر پسند به الگویی برای طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی دیگر تبدیل شده است. ظاهر این اپلیکیشن چندان برای شما غریبه نیست. از ابتدای انتشار این برنامه در مارکت های اندرویدی تا به حال تغییرات زیادی را در رابط کاربری به خود دیده است. بر خلاف گذشته در قسمت بالای برنامه تنها کادر جست و جو و لوگو دیجی کالا دیده می شود که طراحی برنامه دیجی کالا را از حالت کلیشه ای خارج کرده است. در قسمت پایین بخش بندی اصلی اپلیکیشن دیده می شود که شما را به دسته بندی، حساب کاربری و سبد خرید انتقال می دهد. در صفحه اصلی اپلیکیشن ویترین کالا ها دیده می شود که با طراحی جدیدی کالا ها را دسته بندی کرده و نمایش می دهد. در حرکتی جالب اپلیکیشن بر اساس بازدید هایی که از کالا های مختلف دارید محصولات را دسته بندی می کند و به شما نمایش می دهد. ای قابلیت جالب می تواند سریع تر شما را به کالای مد نظرتان برساند.

دانلود رایگان برنامه دیجی کالا اندروید | چیکاو

امکاناتی که در صفحه توضیحات محصول قرار داده شده است می تواند کمک زیادی برای خرید محصول باشد. بخش مشخصات فنی، نقد و بررسی اطلاعات کاملی را از محصول به ما می دهد. اما مهم ترین بخش نظرات کاربران است که با نگاهی به آن می توانید نظرات افراد مختلف را بسنجید و در مجموع برای خرید آن محصول تصمیم نهایی تان را بگیرید. در اکثر مواقع تجربه استفاده دیگران از محصول سبب انتخاب بهتر و صحیح تر در خرید کالا می شود. دیجی کالا نیز امکانات مناسبی را در بخش نظرات محصول تعبیه کرده تا خرید را مطمئن تر کند.

در بخش حساب کاربری برنامه کیف پول و امتیاز دیجی کلاب دیده می شود که با کلیک بر روی هر کدام از آنها فعال می شود. دیجی کلاب سرویس جدیدی است که دیجی کالا برای مشتریان خود راه اندازی کرده و با امتیازات دریافتی آن ها را در قرعه کشی شرکت می دهد. این ویژگی جذاب توانسته خریداران زیادی را برای خرید از دیجی کالا مشتاق کند. پیشنهاد می کنیم حتما نگاهی به سرویس دیجی کلاب بیاندازید. همچنین این امکان در اپ دیجی کالا وجود دارد تا از آخرین وضعیت ارسال محصول خود مطلع شوید.

جمع بندی

دیجی کالا مدتهاست در حوزه فروشگاه اینترنتی فعال است و توانسته با خدمات مناسبی که ارائه می دهد اعتماد بسیاری از کاربران را بدست بیاورد همین امر نیز موفقیت دیجی کالا را تثبیت کرده است. برنامه دیجی کالا تقریبا تمامی نیازهایی را که در طول یک خرید مطمئن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد و برای خرید خود نیاز به مراجعه به سایت دیجی کالا نیست. دیجی کالا در حال حاضر رتبه اول بین فروشگاه های اینترنتی را در اختیار دارد و ما نیز آرزوی موفقیت روزافزون برای این کسب و کار قدیمی را آرزومندیم.

دیجی کالا

قیمت: رایگان

سازنده: دیجی کالا

سیستم عامل: اندروید

حجم: ۱۵ مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.