ایرانسل من، اپلیکیشنی برای ایرانسلی ها؛ نقد و بررسی اپلیکیشن

رسانه چیکاو – هر کدام از ما روزانه نیاز داریم تا سیم کارت های خود را شارژ کنیم و یا بسته های اینترنتی خریداری کنیم. در گذشته مدیریت سیم کارت ها و بسته های مکالمه، اینترنت و یا پیامک تنها با استفاده از USSD اما اکنون با توسعه اپلیکیشن های موبایل، دغدغه حفظ کردن اعداد گوناگون و یا وارد کردن آن ها از روی دوش کاربران برداشته شده است. ایرانسل که یکی از اپراتور های بزرگ ارائه دهنده خدمات ارتباطی است نیز برای بهبود مدیریت سیم کارت های  ، اپلیکیشن مای ایرانسل را توسعه داده است. با چیکاو همراه باشید تا اپلیکیشن ایرانسل من را بررسی کنیم.

زمان زیادی نمی گذرد که ایرانسل از اپلیکیشن ایرانسل من را برای مدیریت سیم کارت ها، خرید شارژ روزانه، بسته های اینترنتی و… معرفی کرده است. با توسعه اپلیکیشن ها ایرانسل نیز خدمات خود را در قالب اپلیکیشن ارائه کرد تا کاربران راحت تر بتوانند هزینه های خود را مدیریت کرده و یا خرید کنند.

اپلیکیشن مای ایرانسل بسیار روان و سریع هر آنچه که شما نیاز دارید را به شما ارائه می دهد. رابط کاربری اپلیکیشن چندان غریبه نیست در قسمت پایین نوار دسترسی وجود دارد که شما را به بخش های پر استفاده اپلیکیشن هدایت می کند. در صفحه اصلی شما می توانید میزان باقی مانده بسته های فعال اینترنت، مکالمه، پیامک و خدمات ارزش افزوده را مشاهده کنید که در صورت فعال بودن به صورت دایره ای نمایش داده می شود. با کلیک بر روی دایره زمان استفاده، میزان باقی مانده و مهلت استفاده را می توان مشاهده کرد.

خدمات ایرانسل من را می توان با دستبندی زیر خلاصه کرد:

خرید بسته افزایشی: بسته های اینترنت، ترکیبی، رومینگ و یا ایجاد بسته دلخواه خود را می توانید از طریق این بخش خرید کنید که در نوار دسترسی پایین این بخش گنجانده شده است.

تبدیل رایگان خط به 4G: اپلیکیشن مای ایرانسل امکان تبدیل خط به 4G را برای کاربران فراهم آورده است. به علاوه شما می توانید با اپلیکیشن ایرانسل من خط خود را به دائمی تبدیل کنید.

مشاهده ریز کارکردها: ایرانسل این قابلیت را برای کاربران اپلیکیشن خود فراهم آورده است تا ریزکارکرد ها (جزئیات مصرف) را به صورت رایگان در بازه 15 روزه دریافت کنید.

حساب چند کاربره: شما با این ویژگی میتوانید یک بسته اینترنتی خرید کرده و آن را بین دوستان خود به اشتراک بگذارید. به علاوه این امکان صرفا برای بسته های اینترنتی نیست.

شارژ برای دیگران: شما با اپلیکیشن ایرانسل من قادر خواهید بود برای خود و یا دوستانتان شارژ تهیه کنید.

دعوت از دوستان: ایرانسل برای استفاده از اپلیکیشن مای ایرانسل جوایزی را در نظر گرفته که شما می توانید با دعوت از دوستان خود به استفاده از اپلیکیشن جوایز ویژه ایرانسل را دریافت کنید.

امنیت

اگر شما نگران حساب کاربری خود در ایرانسل من هستید، ایرانسل راهکاری را برای شما در نظر گرفته است. شما می توانید برای ورودتان به اپلیکیشن اثر انگشت و یا رمز تعیین کنید تا دسترسی به حساب کاربری برای دیگران غیر ممکن شود.

سایر خدمات

اپلیکیشن ایرانسل من خدمات دیگری مانند مدیریت پرونده سیم کارت، پشتیبانی آنلاین از طریق آیکن سمت چپ نوار بالایی اپلیکیشن، آموزش، تست سرعت اینترنت، نظرسنجی و… را در خود جای داده است که اکثر آنها را می توانید در منوی کشویی مشاهده کنید. به علاوه اگر چند سیم کارت دارید می توانید تمام آن ها را یکجا مدیریت کنید.

ایرانسل من

قیمت: رایگان

سازنده: ایرانسل

سیستم عامل: اندروید

حجم: 20 مگابایت

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.