با اپلیکیشن پی پینگ فاکتور آنلاین بسازید!!!!

چیکاو – شاید بسیاری از شما صاحب کسب و کارید و یا قصد دارید محصولات خود را بفروش برسانید. مغازه داران با چالش هایی که پیش روی خود داشته اند، اهمیت فاکتور ها را درک کرده اند و آن را عضو جدانشدنی کسب و کار خود می دانند چرا که می تواند پرداختی ها و درآمد شما را مستند سازد و یا سندی برای خرید کالای شما باشد. اما تا به حال به این فکر کرده اید که اگر این فاکتور ها به صورت آنلاین صادر و پرداخت می شد چه کمکی به روند خرید و فروش محصولات می کرد؟ آیا به این فکر کرده اید که شارژ آپارتمان را به صورت آنلاین، ماهانه دریافت کنید؟ در این مقاله قصد داریم تا اپلیکیشن پرداخت یار پی پینگ را به شما معرفی کرده و به نقد و بررسی آن بپردازیم. همراه رسانه چیکاو باشید.

اپلیکیشن پی پینگ پرداخت یاری است که در در سال 94 راه اندازی شده و در حوزه پرداخت های آنلاین فعالیت می کند. اما فعالیت آن ها تنها در این حوزه محدود نمی شود. این کسب و کار تلاش دارد تا مجموعه راهکار هایی در زمینه های پرداخت و کمک به فروش برای کسب و کار ها و… را در اختیار کاربران قرار دهد و روند پرداخت های آنلاین را بهبود بخشد. خدمات پی پینگ در قالب اپلیکیشن و وبسایت ارائه می شود که در ادامه قصد داریم به معرفی خدمات اپلیکیشن پی پینگ بپردازیم.

اپلیکیشن پی پینگ امکان ایجاد فاکتور های آنلاین را در اختیار شما قرار می دهد. اپلیکیشن پی پینگ این امکان را به کسب و کار ها می دهند تا در هر نقطه ای که هستند فاکتور آنلاین تولید کرده و در لحظه برای مشتری ارسال کنند. مشتریان نیز می توانند پس از دریافت فاکتور، هزینه را به صورت آنلاین پرداخت کنند. در واقع مشتری شما، با کلیک بر روی لینکی که در فاکتور گنجانده می شود می تواند هزینه محصول را پرداخت کند.

نرم افزار و اپلیکیشن صدور آنلاین فاکتور پی پینگ | چیکاو

در فاکتور ها امکانات زیادی نظیر هزینه حمل و نقل، مالیات و … نیز گنجانده شده است. در ضمن قابل ذکر است که شما می توانید فاکتور های زمانبندی شده برای دریافت حق اشتراک، اقساط و تمامی پرداخت های دوره ای ایجاد کنید. پی پینگ به صورت خودکار این فاکتور ها را پیگیری کرده و گزارش دقیقی برای شما ارسال می کند.

نرم افزار و اپلیکیشن صدور آنلاین فاکتور پی پینگ | چیکاو

اپلیکیشن پی پینگ از رابط کاربری ساده و روانی برخوردار است. اگر شما برای اولین بار وارد اپلیکیشن پی پینگ شوید راهنمای کلی از خدمات اپلیکیشن نمایان خواهد شد. سازنده تلاش کرده است تا اپلیکیشن را ساده طراحی کند اما به خاطر خدمات خاص خود بهتر بود تا راهنمایی را برای بخش های مختلف اپلیکیشن خود پیاده سازی کند. همچنین ورود از طریق سایت کمی برای کاربر ناخوشایند است.

نرم افزار و اپلیکیشن صدور آنلاین فاکتور پی پینگ | چیکاو

در صفحه اصلی اپلیکیشن بخش اختصاص یافته به آیتم ها و ارسال فاکتور، به همراه منوی کشویی که در نوار بالایی اپلیکیشن مشاهده می شود، طراحی شده است. بهتر بود تا سازنده دکمه شناوری را جهت ایجاد آیتم های جدید در صفحه اصلی ایجاد می کرد. بخش اعظم امکانات این اپلیکیشن در منوی کشویی آن گنجانده شده است در حالی که سازنده می توانست با ایجاد نواری در پایین صفحه اصلی و ایجاد دسترسی به بخش های مهم تر، از این حجم فشردگی در منوی کشویی بکاهد. اگر شما نگاهی به بخش تنظیمات بیاندازید، بخش تسویه حساب و دکمه خروج در آن گنجانده شده است اما بهتر بود که این بخش تنها برای تنظیمات حساب کاربری و اپلیکیشن قرار داده می شد و گزینه های خروج و تسویه حساب می توانستند در در منوی کشویی جای گیری کنند. همچنین در صورتی که پس از ثبت نام در اپلیکیشن شماره تلفن خود را وارد و تایید نکنید، دیگر امکان تایید شماره تلفن وجود ندارد و به همین دلیل بخش هایی از اپلیکیشن برای شما فعال نخواهد شد. برای تایید شماره بایستی به سایت پی پینگ مراجعه کنید.

با مراجعه به منوی کشویی می توانید ابتدا آیتم یا محصولی که قصد ایجاد فاکتور آن را دارید، تعریف کنید و سپس فاکتور خود را ایجاد کرده و برای مشتری خود ارسال کنید. البته شما می توانید با کمک گزینه فاکتور سریع، در زمان کمتر فاکتور را برای مشتری خود ارسال کنید. سازنده بخش دیگری را به مشتری ها اختصاص داده که این امکان را به شما می دهد تا قبل از ارسال فاکتور مشتری های خود را تعریف کنید. همچنین شما می توانید موجودی حساب خود را مشاهده کرده و گزارش های دقیقی را از فاکتور های مرجوعی، اصلاحیه و پرداخت شده ها دریافت کنید. این امکان نیز وجود دارد تا ظاهر فاکتور های خود را از بخش قالب ها سفارشی سازی کنید.

از جمله ویژگی هایی که اپلیکیشن پی پینگ را منحصر به فرد می کند امکان استفاده از خدمات اپلیکیشن با استفاده از دستگاه های کارت خوان می باشد. کاربر می تواند با اتصال اپلیکیشن خود به دستگاه های کارتخوان (MPOS و POS) هزینه های فاکتور را بدون نیاز به رمز دوم پرداخت کنید.
پی پینگ با شعار راهکار جامع پرداخت کسب و کارها راه اندازی شده است و زیر نظر بانک مرکزی قرار دارد و تلاش تا بهترین خدمات را برای شما رقم بزند. گرچه باگ هایی در بخش ارسال فاکتور و مشتریان دیده می شود اما با مشاهده تلاش تیم پی پینگ انتظار می رود تا نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

پی پینگ | خدمات آنلاین پرداخت

قیمت: رایگان

سازنده: پی پینگ

سیستم عامل: اندروید

حجم: 9 مگابایت

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.