واتساپ سریع ترین راه برای ارتباط با دوستانتان

چیکاو – شاید این روزها کمتر کسی پیدا شود که اسم شبکه اجتماعی واتساپ که در قالب اپلیکیشن می باشد، به گوش او نخورده باشد. شبکه اجتماعی واتساپ که الان در دستان کمپانی فیسبوک است جز یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی جهان است که توانسته با فراهم آوردن امکانات عالی در قالب اپلیکیشن برای سیستم های اندروید و iOS به یکی از بهترین ابزار های انتقال پیام تبدیل شود. در سال 2014 میلادی بود که فیسبوک اعلام کرد که واتساپ را به قیمت 19 میلیارد دلار خریداری کرده است که 4 میلیارد آن را نقدا و مابقی را به صورت سهام فیسبوک به مالکان آن پرداخت کرد. در ادامه همراه چیکاو باشید.

اپلیکیشن واتساپ پر طرفدارترین پیامرسان جهان

یکی از دلایل محبوبیت اپلیکیشن واتساپ ساختار آن است که سازنده تلاش کرده تا کاربران به راحت ترین شکل ممکن بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شاید بتوان به این صورت تفسیر کرد که برای استفاده از واتساپ برای اولین بار نیاز به آموزش خاصی نخواهد داشت و کاربر با کمی تامل می تواند با مخاطب خود ارتباط برقرار کند. یکی دیگر از علل های محبوبیت و یا هویت واتساپ آن است که شبکه ی اجتماعی واتساپ به شکل خصوصی تری نسبت به سایر شبکه های اجتماعی عمل می کند و تنها می توان با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرد.

اپلیکیشن واتساپ پر طرفدارترین پیامرسان جهان

سرعت پیام رسان واتساپ به حدی بالاست که در یک تست کوتاه بین شبکه های مختلف اجتماعی می توان متوجه این موضوع شد. شاید دیگر علتی که می تواند ما را وادار به استفاده از این شبکه اجتماعی پر مخاطب کند همین باشد. اما در کنار آن بایستی یادی از رابط کاربری ساده آن کرد.

امکانات زیادی در واتساپ گنجانده شده است که ما قصد داریم تنها از امکانات ویژه آن صحبت کنیم. واتساپ برای کاربران خود امکان ارسال پیام ها با استفاده از شبکه اینترنت را فراهم کرده است. اما در کنار آن می توان امکان تماس صوتی و تصویری در صفحه چت کاربر خود در نوار بالا مشاهده کنید. البته باید گفت که این امکانات به تدریج به واتساپ افزوده شده است.

اپلیکیشن واتساپ پر طرفدارترین پیامرسان جهان

هر مخاطب در اپلیکیشن واتساپ یک پروفایل مخصوص به خود دارد که می تواند آن را سفارشی سازی کند. همچنین تنظیماتی را برای حریم شخصی در نظر گرفته شده که می تواند خیال شما را از بابت هرگونه مزاحمت راحت کند.

واتساپ در سال اولی که شروع به فعالیت کرد به صورت رایگان خدمات خود را ارائه می داد اما از سال دوم تعرفه ای را برای استفاده از خدمات خود در نظر گرفت.

واتساپ

قیمت: رایگان

سازنده: واتساپ

سیستم عامل: اندروید

حجم: 26 مگابایت

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. محمدحسین می گوید

    امکانات پیامرسان وطنی گـ??ـپ ده برابر نجس افزار واتساپه!

    نامردی اگه نزاری!

  2. محمدحسین می گوید

    واتساپ آشغاله و صد درصد پولش میره تو جیب اسرائیل!

    لعنت به اسرائيل و عمالش

    حالم از واتساپ بهم میخوره فقط چون خارجیه هواشو دارین”

    نامردی اگه نزاری!